مرکز آموزشی درمانی نقوی
-
کارشناس مسئول تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی درمانی نقویکارشناسی مهندسی پزشکی
1-تهیه و تنظیم پیش نویس کلیه مکاتبات اداری بیمارستان و کارشناس مرکز.
2-صدور احکام حقوقی کلیه پرسنل تحت پوشش.
3-تنظیم لیست اضافه کار و حق مشارکت.
4-تنظیم و صدور ابلاغ مرخصی کارکنان.
5-تهیه و تنظیم گواهی انجام کار کارکنان به صورت ماهیانه و ارسال به امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا.
6-تهیه لیست امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس، عیدی، بیمه، حق مهد کودک و غیره.
7-تنظیم ارزشیابی سالیانه کارکنان.
8-شرکت در جلسات کمیته های بیمارستانی و ستاد دانشگاه.
9-نظارت، رسیدگی و کنترل حضور و غیاب کارکنان.
1-کنترل و نظارت بر پذیرش بستری ،سرپایی و اورژانس
2-کنترل و نظارت بر امور کارشناسان مستندسازی بخش ها
3-رسیدگی به امور پرسنل فناوری اطلاعات سلامت
4-کنترل و نظارت بر چاپ و انتشار برگه های بیمارستانی
5-کنترل و نظارت بر برگه های پرونده های بخش ها
6-کنترل و نظارت بر مستند سازی صحیح اوراق پرونده ها
7-کنترل و نظارت بر اسکن صحیح پرونده های بستری و سرپایی
8-کنترل و نظارت بر گرداوری ،گزارش و ارائه آمارها و شاخص های بیمارستانی
9-کنترل و نظارت بر امور بایگانی پزشکی
10-کنترل و نظارت بر امور سپاس
11-کنترل و پیگیری سامانه آرشیو الکترونیک بیمارستان
12-پاسخگویی به مکاتبات پزشکی بیمارستان
13-پیگیری و اجرای دستورالعمل های وزارتخانه در حیطه پرونده های فیزیکی و الکترونیکی بیماران
14-کنترل و نظارت بر سامانه آواب وزارتخانه
15-کنترل و نظارت بر شاخص های آماری سامانه mcmc
16-پیگیری تشکیل و شرکت در کمیته های مدیریت اطلاعات سلامت در بیمارستان و معاونت درمان
ا-سرپرستی و نظارت بر کارگروه های تعمیرات تجهیزات پزشکی
2-رسیدگی به امور مربوط به تجهیزات پزشکی و تهیه برنامه های تعمیراتی و راه اندازی دستگاهها
3-جمع اوری اطلاعات لازم در زمینه نگهداری .تعمیرات و تهیه لوازم ماشین آلات و دستگاههای پزشکی
4-نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی بر اساس استاندارد های تعیین شده
5- پیگیری جهت انجام پروژه ها و رفع مشکلات مربوط به تجهیزات پزشکی
6-انجام تحقیقات نظری و عملی پیرامون بهبود کیفیت تولید و نگهداری و و تعمیر لوازم و ماشین آلات پزشکی
7-نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب آنها
8-تهیه دستور العمل وآموزش به کارکنان واحدها در خصوص نحوه کار با دستگاهها
9-نظارت بر نحوه انجام کالیبراسیون دستگاهها
10-نظارت در تهیه پیش نویس استانداردها
11-نظارت در بررسی پیشنهادهای ارجاع شده مربوط به استانداردهای وسایل و لوازم دستگاههای پزشکی
-1 نصب وراه اندازی سیستمهای کامپیوتری بیمارستان.
2-طراحی و مشاوره درراه اندازی شبکه های کامپیوتری باهماهنگی مرکزITدانشگاه.
3-بازدید دوره ای ازرایانه های بیمارستان و رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری.
4-انجام تنظیمات مربوط به شبکه جهت اتصال به اینترنت باهماهنگی مرکز IT دانشگاه.
5-آموزش و راهنمایی پرسنل جهت رفع مشکلات سخت افزاری ونرم افزاری.
6-پیشنهاد مشخصات تجهیزات شبکه مورد نیاز و برآورد قیمت آنها با هماهنگی مرکزITدانشگاه.
7-ثبت لیست سخت افزاری کامپیوترهایی که کد شناسایی ندارند و ارائهآ ن به مرکزفن آوری اطلاعات.
8-همکاری درنصب و راه اندازی و آموزش نرم افزارهای مربوط به حوزه خود.
9-تهیه برنامه آموزشی برای کارکنان مربوط به واحد خود و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای برنامه.
10همکاری در مطالعه و ارزیابی فعالیتها و سیستمها و روشهای موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی در جهت نیل به اهداف سازمانی.
11-عیب یابی شبکه LANواحد مربوطه و رفع عیوب با هماهنگی مرکز IT دانشگاه.
12-نصب و راه اندازی نودهای جدید در واحد مربوطه و نظارت بر اجرای آن.
13-نصب آنتی ویروس و انجام تنظیمات شبکه جهت اتصال به اینترنت و شبکه با هماهنگی مرکز IT دانشگاه.
14-تست و تأیید طرحهای شبکهLAN واحد مربوطه.
15-پیگیری علل سخت افزاری بروز اختلال یا قطع اینترنت.
16-بررسی و کارشناسی کارکرد و اختلالات موجود درشبکه بیسیم واحد مربوطه.
17-نظارت بر امنیت شبکه در واحد مربوط.
18-کارشناسی فنی در تهیه نرم افزار برای واحد مربوطه و ارائه گزارش مکتوب زیر نظرمرکز IT دانشگاه.
19-ارائه مشاوره جهت استفاده از تجهیزات جدید.
20-کارشناسی و نظارت بر کارکرد فنی نرم افزارهای واحد مربوطه.
21-دریافت شماره سریال برای کامپیوترهای جدید خریداری شده برای واحدها و ثبت فایل مشخصات سخت افزاری آنها و اصلاح محل استقرار و کاربر آن در صورت جابجائی، به مرکزآمار و فن آوری.
22-رفع اشکالات کاربران اتوماسیون اداری.
23-نصب و اصلاح ویندوز رایانه های واحد مربوطه و انجام تنظیمات مربوطه و سایر برنامه های کاربردی مورد نیاز.
24-مدیریت و پشتیبانی از سیستم HIS .
1-تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار و طرح مسائل و مشکلات در جلسات کمیته
2-پیگیری موارد مطرح شده در کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار
3-تهیه و تدوین خط مشی های بهداشت حرفه ای بیمارستان
4-تهیه و تدوین برنامه عملیاتی با همکاری اعضا و اجرای آن مطابق جدول زمانبندی
5-ارزیابی ریسک در واحد های مختلف بیمارستان
6-شناسایي شغلهاي موجود در بیمارستان و تعداد پرسنل هر شغل بر اساس تماس با عوامل زيان آور محيط كار
7-بازدید از بخش ها ، تهیه گزارش و اعلام كليه ايرادات و نواقص حفاظتی و بهداشتی وارائه پيشنهادات لازم جهت رفع آنها وانجام پیگیری های مربوطه
8- شناسایی عوامل زیان آور محیط کار، پیگیری در خصوص اندازه گیری آنها و ارائه اقدامات کنترلی
الف) مخاطرات فیزیکی
ب)مخاطرات شیمیایی
پ) مخاطرات بیولوژیکی
ج)مخاطرات ارگونوميك، رواني – اجتماعي و فاكتورهاي سازماني
9-نظارت بر نحوه اندازه گیری عوامل زیان آور بر اساس اهداف از پیش تعیین شده با توجه به اصول و شرایط اندازه گیری
10-تهیه MSDS مواد شیمیایی مورد استفاده در بخش های مختلف و آموزش آنها به پرسنل در معرض
11-برچسب گذاری مواد شیمیایی و نظارت بر طبقه بندی مناسب محلولهای شیمیایی
12-نظارت بر تهيه و استفاده صحيح از وسايل حفاظت فردی متناسب با هر بخش بیمارستان و همچنين نصب پوسترهای آموزشی بهداشتی و حفاظتی در محيط كار
13-تهيه پيش نويس دستور العمل جهت انجام معاينات پرسنل ( قبل از استخدام و دوره ای )برای شغل هاي موجود و تهيه جدول آزمايشات اختصاصی به تفکیک نوع شغل
14-نظارت برانجام معاینات پزشکی قبل از استخدام ودوره ای بر اساس دستورالعمل و تشکیل پرونده بهداشتی پرسنل
15-اعلام موارد مشكوک بيماريهای حرفه ای به طريق مدير بيمارستان و مراکزمربوطه
16-تهیه دستورالعمل های ایمنی تجهیزات ، ساختمان، تجهیزات حمل و نقل و ...
17-ثبت آمار حوادث در بخش های مختلف بیمارستان ، پیگیری و ارائه راه حل جهت پیشگیری از موارد مشابه
18-همکاری مستمر در سیستم مدیریت کیفیت، حاکمیت بالینی، اعتبار بخشی وسایر امور مربوطه
19-تهیه و تدوین نیاز های آموزشی کارکنان در زمینه بهداشت حرفه ای
الف)آموزش عوامل زیان آور محیط کار و بیماریهای شغلی به تفکیک بخش های بیمارستان
پ) آموزش نحوه صحیح حمل بار
ج) آموزش موارد کاربرد و راهنمای عملی استفاده از وسایل حفاظتی (گان، ماسک، محافظ چشم، دستکش، کفش و روپوش)
20-به روز رسانی اطلاعات و آگاهی کارکنان واحد بهداشت حرفه ای و ارتقاع سطح آگاهی کارکنان این واحد از طریق شرکت در دوره های آموزشی
21-شرکت در کلیه جلسات آموزشی و بازآموزی، همایش ها و جلسات کمیته های تخصصی
22-مستندسازی اقدامات و پیگیری های بهداشتی انجام شده در بیمارستان
1-تهيه و تدوين و اجراي برنامه هاي مربوط به امور تغذيه و رژيم درماني بيماران.
.تنظيم برنامه بازديد و پايش فرآيندهاي جاري در ارتباط با برنامه هاي كلان تغذيه كشوري-2
. جمع آوري و تحليل اطلاعات و آمار مربوط به وضعيت تغذيه اي بيماران-3
.ارائه نظرات مشورتي و انجام مشاوره در امور تغذيه و رژيم درماني براي بيماران بيمارستان-4
. تهيه و تدوين برنامه هاي غذايي هفتگي، ماهانه و فصلي براي بيماران و كاركنان بيمارستان-5
.انجام مشاركتهاي لازم در فعاليتهاي برون بخشي و درون بخشي با حوزه هاي مرتبط با تغذيه-6
. نظارت بر اجراي برنامه هاي آموزشي تغذيه در سطوح عمومي ، اختصاصي و عالي-7
-8نظارت بر تهيه، نگهداري، پخت، توزيع و مصرف غذا باتوجه به اصول بهداشتي و رژيم هاي غذايي با درنظر گرفتن شرايط تغذيه اي.
-9شركت فعال در دوره هاي كارآموزي، مهارتي و آموزشي در جهت ارتقاء معلومات و توانمنديهاي شغلي و بكارگيري نتايج.