امروز : 26 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1396/12/13 - 11:46
  • 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfNx

نشست مشترک رئیس بیمارستان نقوی با رئیس سازمان بیمه سلامت شمال اصفهان

این نشست در راستای تعامل با سازمانهای بیمه گر و در جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد.



این نشست در راستای تعامل با سازمانهای بیمه گر و در جهت اجرای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد.



دکتر ابوالفضل شجاعی در این نشست که به منظور  پیگیری و بررسی اعمال کسوراتی که توسط سازمان بیمه سلامت صورت می گیرد برگزار شد بیان داشت: پایه های موفقیت برنامه تحول نظام سلامت را می توان تعامل با سازمانهای بیمه گر دانست.



رئیس بیمارستان هدف از برگزاری این نشست را تحقق برنامه ها و فعالیتهای پیش بینی شده در برنامه عملیاتی کاهش کسورات بیمارستانی برشمرد.



وی هم چنین گفت : همانطور که در طرح تحول نظام سلامت به دنبال ارتقای کیفیت خدمات درمانی و کاهش پرداختی از جیب مردم وبیمه شدگان سازمان های بیمه ای میباشیم ,پیگیر جدی مطالبات خود نیز از سامانهای بیمه ای  هستیم و این امر بدون تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر محقق نمی شود.



دکتر آشوری در این نشست ضمن تشریح و بیان سیاست های سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: اجرای صحیح دستور العمل های طرح تحول نظام سلامت بر اساس کتاب ارزش نسبی می تواند یکی از راههای کاهش کسورات باشد.



این نشست با حضور دکتر مسلم آشوری رئیس بیمه سلامت شمال اصفهان، دکتر ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان نقوی و محمد واحدی پور مدیر بیمارستان نقوی به همراه مترون، مسئول امور مالی و درآمد بیمارستان در محل سازمان بیمه خدمات سلامت برگزار شد .



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96687
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم