امروز : 27 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1392/05/16 - 16:54
  • 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZpKx

طی مراسمی، از واقف بیمارستان نقوی کاشان تجلیل شد

طی مراسمی، از مرحوم حاج محمد صادق نقوی، واقف بیمارستان نقوی کاشان تجلیل شد.



طی مراسمی، از مرحوم حاج محمد صادق نقوی، واقف بیمارستان نقوی کاشان تجلیل شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: بیمارستان نقوی کاشان نماد کاملی از به جا گذاشتن باقیات الصالحات از سوی یک انسان خیر است.



دکتر محمد حسین اعرابی افزود: بیمارستان نقوی کاشان جزء اولین بیمارستانهای خیرساز در منطقه است.



به گفته وی، در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خیرین بسیاری داریم که در حوزه سلامت اسباب خیر و خیررسانی به مردم شده اند.



رئیس دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر تامین تجهیزات جدید به منظور جایگزینی تجهیزات فرسوده و ارائه خدمات بهتر به مردم از اولویت های نیاز حوزه سلامت در این شهرستانها می باشد.



وی، در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرسنل بیمارستان نقوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در  بیمارستان بایستی با تلاش و اخلاص بیشتری توام باشد.



دکتر اعرابی، در پایان سخنانش از درگاه خداوند متعال خواستار توفیق بیش از پیش برای خدمت رسانی به مردم و جلب رضای خداوند شد.



رئیس بیمارستان نقوی کاشان نیز در این مراسم گفت: کارکنان بیمارستان در واقع، گوهر سلامتی را برای بیمار بازیابی می کنند و از آنجایی که هیچ گوهری ارزشمندتر از سلامتی نیست قطعاً رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.



دکتر محمد حاجی جعفری افزود: پرسنل بیمارستان نقوی در بخشهای مختلف اعم از بستری، درمانگاه و ... همواره سعی در انجام هر چه بهتر این وظایف و جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان به این مرکز داشته اند.



وی تصریح کرد: هر یک از کارکنان بیمارستان از سلامتی خود برای جلب رضایت مراجعین مایه می گذارند و بحمدا... این مرکز توانسته است درصد رضایتمندی قابل قبولی از مراجعه کنندگان داشته باشد.



براساس این گزارش، پیش از سخنان رئیس بیمارستان، نواده برادر مرحوم حاج محمد صادق نقوی درباره مرحوم نقوی واقف بیمارستان سخنان و خاطراتی را بیان داشت.



این گزارش حاکیست، تقدیر از بازنشستگان سال 1391 این بیمارستان نیز پایان بخش این مراسم بود.













 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96525
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم