امروز : 26 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1395/06/09 - 13:55
  • 57
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZEMx

تکریم از مسئول امور مالی بیمارستان نقوی

در مراسمی با حضور معاون درمان دانشگاه، مسئول امور مالی سابق بیمارستان نقوی مورد تکریم قرار گرفت و مسئول جدید امور مالی این بیمارستان معرفی شد.


تکریم از مسئول امور مالی بیمارستان نقوی



 



در مراسمی با حضور معاون درمان دانشگاه، مسئول امور مالی سابق بیمارستان نقوی مورد تکریم  قرار گرفت و مسئول جدید امور مالی این بیمارستان معرفی شد.



معاون درمان دانشگاه در این مراسم ، توانمندی و تجربه خانم لیلا چاکری، مسئول سابق امور مالی بیمارستان، را قابل تقدیر دانست و از زحمات ایشان در مدت تصدی مسئولیت مالی این مرکز قدردانی کرد.



دکتر محمد حاجی جعفری افزود: هدف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به ویژه درمان خدمت به مردم می باشد .



وی تصریح کرد: تلاش همه کارکنان این مجموعه استفاده بهینه از تمامی امکانات برای ارائه هر چه بیشتر و باکیفیت تر خدمات به مراجعین است.



مدیر بیمارستان نقوی در این مراسم گفت: بیمارستان نقوی علیرغم مواجه بودن با کمبود نیروی حسابدار، در دوران تصدی خانم چاکری توانسته است امور مالی را به نحو احسن انجام داده و به روز نماید.



محمد واحدی پور افزود: در این دوران امور مالی اورژانس و کلینیک های گلابچی و شفا، فرهنگیان و صدوقی نیز به مجموعه اضافه شد که بار سنگینی را بر دوش پرسنل زحمتکش این واحد نهاد.



مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: اجرای طرح های تحول نظام سلامت، پرداخت مبتنی بر عملکرد و انواع سامانه های مالی در سالهای اخیر در حوزه درمان و بیمارستانها، حکایت از افزایش بار کاری امور مالی این مراکز دارد.



سید محمد بهشتی افزود: توانمندی و تلاش مسئول امور مالی بیمارستان نقوی و همدلی و همراهی پرسنل ایشان باعث پیشبرد امور مالی و موفقیت در اجرای طرحهای مذکور شد.



مسئول سابق امور مالی این بیمارستان در این مراسم گفت: من از سال 92 وارد این بیمارستان شدم و در این سال با کمک پرسنل امور مالی توانستم درآمدها را بروز نمایم.



لیلا چاکری افزود: از نیمه اردیبهشت ماه سال 93 طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانها شروع شد که ما نیز توانستیم در این مجموعه این طرح را در حد توان به نحو مطلوبی اجرا نماییم.



مجید محمدی، مسئول جدید امور مالی بیمارستان نقوی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با همکاری همکارانم در مجموعه امور مالی و دیگر واحدهای بیمارستان بتوانم کارها به سرانجام موفق برسانم و به نحو مطلوبی انجام وظیفه نمایم.



در ادامه این مراسم، دکتر محسن کریمی دانا، مسئول اورژانس گلابچی نیز طی سخنانی از زحمات مسئول امور مالی تقدیر کرد.



در پایان با اهدای لوح تقدیر از طرف رئیس بیمارستان به مسئول سابق امور مالی از زحمات ایشان تقدیر شد.




 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96653
کلمات کلیدی

تصاویر

همایش ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم