امروز : 27 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1391/05/08 - 09:47
  • 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDJx

برنامه HIS در کلینیک های تخصصی و پارکلینیک های بیمارستان اجرا شد.

از اول مردادماه نرم افزار سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان و پاراکلینیک ها به مرحله اجرا در آمد



اجرای برنامه HIS  در بیمارستان نقوی



با تصویب هیات رئیسه دانشگاه و با  پیگیری های مستمر  سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناس فناور ی اطلاعات  معاونت درمان  و همچنین همکار ی خوب  مدیریت  و پرسنل بیمارستان ، از اول  مرداد ماه سال جاری بیمارستان نقوی  کاشان به سیستم HIS  شرکت طراحان بوعلی تجهیز گردید.



در مرحله اول اجرای برنامه  HIS ،  پذیرش  سرپایی  و صندوق کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و همچنین  پاراکلینیک  های  بیمارستان با این سیستم شروع به فعالیت نمودند.



لازم به ذکر است که قبل از این جهت واحد های آزمایشگاه،رادیولوژی ،کلینیک های تخصصی و  MRI بیمارستان از نرم افزار  شرکت های  مختلف  استفاده می شد.



 برنامه  HIS  تحت وب نوشته شده است و   امکان  گزارشگیری  جهت  ادارات بیمه  و مدیران بیمارستان وجود دارد.



 این بیمارستان در حال حاضر دارای 30 واحد کلینیکی و پاراکلینیکی ویک بخش جراحی می باشد که  در واحدهای سرپایی  با  ارائه خدمات توسط حدود 60 نفر متخصص ،فوق تخصص  و کارشناس  بهداشت  و درمانی ،پاسخگوی درمان  بیماران  به صورت سرپایی  می باشد.



سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات  در جلسه ای که با حضور مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان  در دفتر مدیریت  برگزار شد :اعلام کرد به مرور با خرید سرور جداگانه و جذب  یک نفر نیروی کارشناس رایانه و تجهیزات لازم  کل بیمارستان به این سیستم مجهز می گردد.



آقای نادی گفت :با  اجرای این برنامه مشکلاتی نمایان  می گردد که با همکاری و مساعدت پرسنل مرکز  و پشتیبانی مهندسین شرکت  ، اشکالات برنامه برطرف می  گردد.



 



 



 



 



 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96481
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم