امروز : 27 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1393/09/18 - 11:27
  • 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzLx

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از بیمارستان نقوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور سرزده از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و بخش های بیمارستان نقوی بازدید کردند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور سرزده از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و بخش های بیمارستان نقوی بازدید کردند.



رئیس بیمارستان نقوی کاشان ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر اعرابی در این بازدید سرزده با کمبودها ،مشکلات و موانع این مرکز  از نزدیک آشنا شدند و جهت همکاری در رفع آن قول مساعد دادند.



دکتر محمد حاجی جعفری افزود: رئیس دانشگاه در این بازدید از بیماران بستری عیادت کردند و از آنان در خصوص نحوه ارائه خدمات با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت سوالاتی کردند.



وی تصریح کرد: گفت و گو با مراجعین کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و پزشکان حاضر در این کلینیک ها از دیگر بخش های بازدید رئیس دانشگاه بود.



در این بازدید در خصوص بسته های خدمتی اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان از سوی رئیس بیمارستان توضیحاتی ارائه شد.



گفتنی است در این بیمارستان 3 بسته خدمتی « کاهش هزینه های بستری» ، « ارتقاءهتلینگ» و ارتقاء ویزیت» طرح تحول نظام سلامت در حال اجرا می باشد.



ارتقاء کیفیت هتلینگ بخش بستری، شامل تخت بیمار، خدمات کنار تخت بیمار و بهسازی محیط بخش شامل سیستم فاضلاب، درب و پنجره ها، رنگ آمیزی ، کف پوش و ... از جمله موارد اجرا شده در این بیمارستان در راستای طرح تحول سلامت است.



در راستای اجرای بسته خدمتی ارتقاء ویزیت نیز اقداماتی در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در حال انجام است و بهسازی محیط کلینیک ها و سایر بخش ها همچنان ادامه دارد.



با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقاء ویزیت ، روزانه حدود یک هزار و 500 نفر به کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان مراجعه می نمایند.



در حال حاضر بیش از 50 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان فعال می باشد.



هم چنین آمار مراجعین به آزمایشگاه و رادیولوژی این بیمارستان که به صورت شبانه روزی فعالیت می نماید پس از اجرای این طرح افزایش چشمگیری داشته است.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96592
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم