امروز : 27 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1393/09/19 - 09:12
  • 112
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZBLx

اظهار رضایت استفاده کنندگان از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی

در گفتگو با استفاده کنندگان از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی بیان شد:



در گفتگو با استفاده کنندگان از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی بیان شد:



از اینکه برای ترک اعتیاد از روش سم زدایی فوق سریع( UROD) استفاده کردم بسیار  راضی و خوشحالم



 



مراجعین از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی کاشان در گفتگو با روابط عمومی این مرکز، از اینکه برای ترک اعتیاد خود به مواد افیونی و رسیدن به سلامت از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی کاشان استفاده کرده اند اظهار رضایت و خرسندی کردند.



آقای م. ک. در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان نقوی گفت: پیش از مراجعه به این مرکز و اقدام به ترک به روش سم زدایی فوق سریع( UROD)، از روش های دیگر استفاده کرده بودم اما نه تنها نتیجه مطلوبی حاصل نشده بود بلکه روز به روز بر بیماری و اعتیادم افزوده می شد.



م. ک. افزود: هم اکنون پس از گذشت چند ماه از استفاده از روش ترک اعتیاد سم زدایی فوق سریع( UROD) به حمدا... در سلامتی کامل به سر می برم و زندگی عادی و عاری از هر گونه اعتیاد را می گذرانم.



به گفته وی، با اقدام به ترک اعتیاد به روش سم زدایی فوق سریع( UROD) تمامی انتظاراتم برای رسیدن به سلامت و عاری شدن از وابستگی به اعتیاد برآورده شد و هم اکنون به تنفر از مواد مخدر رسیده ام.



م. ک. افزود: خانواده من حاضر بودند نصف زندگی شان را برای من خرج کنند تا من بتوانم به سلامتی برسم.



آقای م. ف. بیمار دیگری است که از خدمات مرکز ترک به روش سم زدایی فوق سریع( UROD)، بیمارستان نقوی کاشان استفاده نموده است.



وی ضمن اظهار رضایت و خرسندی از مراجعه به این مرکز در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان گفت: با توجه به اینکه پیش از اقدام به ترک به روش سم زدایی فوق سریع( UROD)، ترک به روش های دیگر را تجربه کرده بودم به جرات می توانم بگویم که سم زدایی فوق سریع( UROD) بهترین روش برای ترک وابستگی به مواد مخدر و افیونی می باشد.



م. ف. افزود: شکر خدا هم اکنون از این بلای خانمان سوز نجات یافته و توانسته ام با تنفر نسبت به مواد افیونی، زندگی عادی و سالم را سپری کنم.



خانم ف. م. یکی دیگر از بیماران مراجعه کننده به این مرکز ترک اعتیاد به روش سم زدایی فوق سریع( UROD) بیمارستان نقوی کاشان می باشد که با استفاده از خدمات این مرکز توانسته است با سلامت به زندگی عادی برگردد.



وی در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان نقوی گفت: از مراجعه به این مرکز  و خدمات آن بسیار راضی هستم.



ف. م. افزود: خدا را شکر می کنم که با استفاده از خدمات مرکز ترک اعتیاد به روش سم زدایی فوق سریع( UROD) بیمارستان نقوی کاشان توانستم به سلامتی از دست رفته ام دوباره دست یابم.



گفتنی است همه این مراجعین از زحمات مسئول فنی این مرکز و هم چنین پرسنل این بخش تشکر کردند.



 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96593
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم