- 1395/04/23 - 11:12
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZyMx
راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی گویا
در راستای اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و به منظور تامین رفاه حال مراجعین محترم سامانه نوبت دهی تلفنی گویا در بیمارستان نقوی راه اندازی شد
راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی گویا
در راستای اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و به منظور تامین رفاه حال مراجعین محترم سامانه نوبت دهی تلفنی گویا در بیمارستان نقوی راه اندازی شد
رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی نقوی گفت: پس از اجرای برنامه ارتقای کیفیت خدمات ویزیت پزشکان طرح تحول نظام سلامت و بدنبال آن افزایش بار مراجعین کلینیک ها این سیستم راه اندازی شد.
دکتر محمد حاجی جعفری، هدف از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی را افزایش سهولت دسترسی مردم به نوبت های ویزیت پزشکان کلینیک های این مرکز ذکر کرد.
به گفته وی ، این سیستم کاملا مکانیزه بوده و اخذ نوبت غیر حضوری از طریق سیستم فقط با ارائه کد ملی و شماره تلفن همراه امکان پذیر می باشد .
وی تصریح کرد: شهروندان گرامی برای نوبت دهی کلینیک ها می توانند به دو روش زیر عمل کنند:
1-تماس با شماره تلفن های 7-55462990 به صورت شبانه روزی که قابلیت رزرو نوبت تا یک هفته آینده را دارد .
2-ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://naghavinobat.kaums.ac.ir/
گفتنی است با راه اندازی این سیستم ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک برای اخذ نوبت نمی باشد.