امروز : 26 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1395/04/23 - 11:12
  • 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyMx

راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی گویا

در راستای اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و به منظور تامین رفاه حال مراجعین محترم سامانه نوبت دهی تلفنی گویا در بیمارستان نقوی راه اندازی شد



راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی گویا



در راستای اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و به منظور تامین رفاه حال مراجعین محترم سامانه نوبت دهی تلفنی گویا در بیمارستان نقوی راه اندازی شد



رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی نقوی گفت: پس از اجرای برنامه ارتقای کیفیت خدمات ویزیت پزشکان طرح تحول نظام سلامت و بدنبال آن افزایش بار مراجعین کلینیک ها این سیستم راه اندازی شد.



دکتر محمد حاجی جعفری، هدف از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی را افزایش سهولت دسترسی مردم به نوبت های ویزیت پزشکان کلینیک های این مرکز ذکر کرد.



به گفته وی ، این سیستم کاملا مکانیزه بوده و اخذ نوبت غیر حضوری از طریق سیستم فقط با ارائه کد ملی و شماره تلفن همراه امکان پذیر می باشد .



وی تصریح کرد: شهروندان گرامی برای نوبت دهی کلینیک ها می توانند به دو روش زیر عمل کنند:



1-تماس با شماره تلفن های 7-55462990 به صورت شبانه روزی که قابلیت رزرو نوبت تا یک هفته آینده را دارد .



2-ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://naghavinobat.kaums.ac.ir/                   



گفتنی است با راه اندازی این سیستم ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک برای اخذ نوبت نمی باشد.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96648
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم