امروز : 27 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1391/07/01 - 12:32
  • 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJJx

جلسه توجیهی ، آموزشی تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان نقوی برگزار شد.

با حضور آقای نعناکار جلسات نحوه تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان برگزار شد.



جلسه توجیهی  در راستای نحوه تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان نقوی کاشان در تاریخ های 28/6 و تاریخ 29/6/1391 به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه  در محل سالن کنفرانس بیمارستان  برگزار شد.



در این جلسه  که باحضور مدیریت بیمارستان،مترون و کلیه مسئولین بخش های  مختلف بیمارستان برگزار شد  آقای نعناکار به تشریح جنبه ها مختلف نوشتن برنامه استراتژیک پرداخت



وی در این جلسه به سابقه برنامه نویسی و برنامه های توسعه در ایران پرداخت و میزان  موفقیت این برنامه ها در پایان هر برنامه را تشریح کرد.



ایشان در ادامه مطالب خود افزود : از لحاظ زمانی سه نوع برنامه کوتاه مدت ،میان مدت و برنامه های بلند مدت  و جود داردکه برنامه های کوتاه مدت استراتژیک در راستای برنامه های  بلند مدت نوشته می شود.



وی همچنین در این جلسه به عناصر اصلی یک برنامه استراتژیک   از جمله ،ارزیابی وضعیت موجود ،مشخص کردن هدف ، تعیین  طول مدت برنامه ،ارزیابی و اصلاح برنامه و  ....... پرداخت



در این جلسه مقرر گردید کلیه واحدهای بیمارستان  در مرحله اول تدوین برنامه ، فرم مربوط به نقاط  ضعف و قوت و  فرم  فرصت ها و تهدید ها  را تکمیل نموده و به مسئول پیگری اعتبار بخشی بیمارستان  در محدوده زمانی مشخص شده تحویل نمایند.



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96486
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم