امروز : 26 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1397/10/24 - 06:40
  • 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKNx

برگزاری مراسم جشن روز پرستار

به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسم جشنی درسالن کنفرانس بیمارستان نقوی با حضور معاون درمان دانشگاه، رئیس،مدیر،مترون و سایر مسئولین و همچنین پرستاران و سایر پرسنل برگزار شد.



به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسم جشنی درسالن کنفرانس بیمارستان نقوی باحضور معاون درمان دانشگاه،رئیس،مدیر،مترون و سایر مسئولین و همچنین پرستاران و سایر پرسنل برگزار شد.



معاون درمان دانشگاه دراین جلسه به نقش و جایگاه پرستار در جامعه پرداخت.آقای دکتر محمدحاجی جعفری از زحمات شبانه روزی پرستاران وسایر پرسنل درمانی تقدیر کردند.



رئیس بیمارستان در این مراسم گفت پرستاران در حفظ و ارتقای سلامت جامعه نقش بسیار با اهمیتی دارند و با خدمت صادقانه خود میتوانند در مسیر بهبودی بیمار نقش بسزایی داشته باشند.دکتر ابوالفضل شجاعی همچنین گفت کلیه پرسنل درمانی در کنار هم می توانند یک تیم درمانی را تشکیل دهند تا بیماران بتوانند بهترین خدمات درمانی را دریافت کنند و در راس این تیم پرستاران نقش مهمی را ایفا می کنند ایشان در پایان از تلاش پرستاران تمجید کردند.



محمد واحدی پور در این محفل به نقش معنوی پرستاران با تکیه بر حادیث و روایات اسلامی پرداخت.وی همچنین به اهمیت نقش و حرفه پرستاری ازدیدگاه علمای دینی اشاره نمود.مدیر بیمارستان در پایان ضمن تجلیل از پرستاران آرزوی سلامتی و شفاعت زینب کبری(س) در روز محشر را برای کلیه پرسنل خواستار شد.در ادامه مترون و سایر مسئولین بیمارستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س)از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر کردند.در پایان مراسم از پرستاران بیمارستان نقوی و مرکز اورژانس گلابچی با اهدای گل،شیرینی و لوح تقدیر توسط معاون درمان دانشگاه، رئیس، مدیر و مترون بیمارستان تجلیل به عمل آمد.



 





 



  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96715
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم