امروز : 26 تیر 1403
مرکز آموزشی درمانی نقوی
مرکز آموزشی درمانی نقوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • 1400/03/25 - 02:54
  • 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z46x

برنامه اعتبار بخشی مرکز آموزشی درمانی نقوی انجام شد

مطابق با برنامه اداره اعتباربخشی وزارت بهداشت ودرمان، ممیزی مرکزآموزشی درمانی نقوی توسط ارزیاب ارشد جناب آقای دکتر مجتبی گلزاری، در تاریخ 1400/03/23 با حضورارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد.


مطابق با برنامه  اداره اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان، ممیزی مرکز آموزشی درمانی نقوی توسط ارزیاب ارشد جناب آقای دکتر مجتبی گلزاری، در تاریخ 1400/03/23 با حضور ارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد.



 



در ابتدای جلسه، ریاست مرکز آموزشی درمانی نقوی جناب آقای دکتر حامد یزدان پناه ضمن خوشامد گوئی خدمت ارزیابان محترم اهداف، برنامه ها و دستاوردهای بیمارستان نقوی را شرح دادند.در ادامه ارزیابان گرامی از طریق بازدید میدانی، مشاهده و مصاحبه و بررسی مستندات موجود به ارزیابی کلیه واحدهای درمانی، پشتیبانی، پاراکلینیکی واداری پرداختند.



اعتباربخشی، نوعی ارزیابی عملکرد مراکز درمانی است که با تاکید بر بهبود کیفیت خدمات و ایمنی بیمار، مراکز درمانی را تعیین درجه می نماید.



 لازم به ذکر است در دوره قبلی، با توجه به رضایتمندی بالای ارزیابان وزارت بهداشت، مرکز آموزشی درمانی نقوی کاشان موفق به اخذ گواهی  نامه اعتباربخشی ملی درجه یک شد.



در پایان برنامه خانم جمالدارسرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی نقوی گفت: اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه پرسنل توانمند نقوی که در تمامی واحدها با تلاشهای شبانه روزی و ارزنده خود در راستای مشارکت در فرایند اعتبار بخشی بیمارستان که توسط ارزیاب کشوری صورت گرفت همکاری نموده و برگ زرین دیگری در دفتر کامیابی این مرکز درج گردید، صمیمانه تشکر می نمایم و از درگاه خداوند منان برای همه شما عزیزان و خانواده های ارجمندتان سلامتی، شادی و برکت را آرزومندم.














































  • گروه خبری : اخبار بیمارستان نقوی کاشان
  • کد خبر : 96790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم